עיצוב תדמית ומוצרי שיווק

בתמונות מימין: הלוגואים המשודרגים.
משמאל: מוצרי התדמית שעוצבו ונכתבו: פולדר משותף, קטלוג תדמית לאשקלית, קטלוג מוצרים לנתיבי נוי, מחירון, פלייר לקירות אקוסטיים.

 

אשקלית ‮862 ‬ונתיבי נוי מקבוצת אשטרום תעשיות שידרגו תדמית והשיקו עזרי שיווק עדכניים‮. ‬התגובות לא אחרו להגיע...

 

 

 

 

 

 

יוני ‮1102 - ‬החברות אשקלית ‮862 ‬בע"מ ונתיבי נוי משיקות תדמית חדשה שתלווה את מוצרי התדמית‮, ‬חומרי השיווק והפרסומים שלהן ותיצור נוכחות חדשה‮ ‬ועדכנית בשטח‮. הקו החדש עוצב על ידי גליה ארז - אימג‮' ‬קונספט‮. ‬
עיצוב התדמית החדשה של‮ ‬חברת‮ ‬אשקלית ‮862, ‬המייצרת בלוק לבן לבנייה‮, ‬כלל פיתוח שפה ויזואלית וטקסטואלית‮, ‬שדרוג לוגו‮ שהפך לקליל ועדכני תוך שמירה על תצורת הלוגו הקודמת. המסרים השיווקיים וערכי המותג המשתקפים מן הלוגו המחודש מתיישבים עם פילוסופיית הבנייה הירוקה ומעוררים קונוטציות של אקולוגיה ושמירה על איכות הסביבה. לדברי גליה "‬האתגר היה לבנות לאשקלית 862 זהות ברורה‮, ‬מבדלת וזכירה שמחברת את בלוק האשקלית להיותו בלוק לבן ולתכונותיו הירוקות כאחד"‮. ‬הסלוגן שנבחר‮ "‬בלוק לבן לבנייה ירוקה‮" ‬והמסר השיווקי "‬יחד בונים מדינה ירוקה‮" נועדו ליצור קונצנזוס בקרב קהלי היעד לגבי הבלוק. ‬ירוק ולבן הם הצבעים המובילים‮ ‬את התדמית החדשה.

 

 


חברת נתיבי נוי‮ ‬מייצרת מוצרי פיתוח סביבתי ואדריכלות נוף‮. ‬עיצוב התדמית עבור נתיבי נוי כלל שדרוג לוגו‮, ‬ פיתוח קונספט, קטלוג מוצרים‮, ברושור והזמנה. ‬במהלך התהליך זיהינו צורך לאתר מוצר מוביל‮. ‬ ציפוי הקוקטייל הוא שנבחר להוביל את הקו הפרסומי ואת הקטלוג של אביב-קיץ ‮1102. הקונספט הנבחר‮: "‬אפשר להזמין אותך לקוקטייל‮?" ‬הוביל את המוצרים התדמיתיים שעוצבו לנתיבי נוי ואת מסיבת הקוקטייל לרגל חנוכת המפעל החדש‮.

 

 

ראה עוד
 

< 1 2 3 4 >

galia erez - image concept
galia erez - image concept